نوشته شده توسط : غریبه

قفل شدن ناگهانی در خانه یا ماشین برای هیچ کس اتفاق خوشایندی نیست و احتمالا اکثر ما حداقل یکبار به دلایل مختلف آن را تجربه کرده ایم. برای بسیاری از ما پیش آمده است که با عجله منزل یا ماشین خود را ترک کرده و کلید یا سوئیچ را جا بگذاریم. این اتفاق ممکن است در یک شرایط اضطراری، هنگامی که برای یک قرار مهم عجله داریم و یا حتی در نیمه شب رخ دهد. در چنین حالتی دسترسی به کلید سازی که بتواند قفل بسته را باز کند و یا با یک سوئیچ یدک ماشین را به حرکت درآورد بهترین راه حل است. مجموعه حرفه ای کلید کار با خدمات بیست و چهار ساعته در هر زمان که خواستید در خدمت شماست تا بتوانید تمام قفل های بسته را باز کنید.

بهترین و سریع ترین ماشین، بدون سوئیچ هیچ کاربردی ندارد. اگر مالک خودرویی هستید که به هر دلیلی سوئیچ آن خراب شده و یا آن را گم کرده اید نگران نباشید! تیم متخصص مجموعه کلیدکار خدمات ساخت و تعمیر انواع ریموت خودرو های داخلی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات کلیدکار بهره مند شوید. در ادامه به معرفی برخی از خودروهایی می پردازیم که مجموعه کلیدسازی کلیدکار، تعمیر و فروش سوئیچ آن ها را به صورت تخصصی انجام می دهد. اگر مالک هر یک از مدل های خودرو پژو، سمند، تیبا، پراید و یا هیوندا هستید و امکان باز کردن قفل ماشین خود را ندارید یا به یک سوئیچ یدک نیاز دارید می توانید سوئیچ ماشین خود را از تیم کلیدکار بخواهید.

سوئیچ و ریموت پراید و تیبا در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلیدکار ارائه دهنده خدمات کامل در زمینه ساخت و تعمیر انواع سوئیچ اورجینال و فابریک و سوئیچ ریموت دار ماشین های ایرانی و خارجی از جمله پراید و تیبا می باشد. اگر مالک یک خودرو پراید و یا تیبا هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به سوئیچ یدک نیاز دارید یا ریموت ماشین شما نیاز به تعمیر دارد تماس با متخصصان مجموعه کلیدکار بهترین و سریع ترین راه برای حل مشکل شماست.

سوئیچ خودرو پراید

خودرو پراید نخستین بار با نام مزدا 121 توسط شرکت مزدا در ژاپن تولید و در سال 1372 توسط شرکت سایپا با برند پراید در ایران تولید و عرضه شد. در چند سال اخیر تولید بی کیفیت این ماشین و افزایش چشمگیر و غیرمنطقی قیمت آن موجب کاهش خرید و فروش این تولید داخلی در بازار شده است.

مدل های قدیمی خودرو پراید دارای یکی از قدیمی ترین انواع قفل مرکزی است که از سیستم واحد کنترل Central lock control unit پشتیبانی می کند. این مدل متشکل از یک میکروسوئیچ سه پایه برای درب راننده و سه الکتروموتور برای سایر درب های خودرو می باشد. در این مدل میکروسوئیچ درب راننده یا دریافت سیگنال اقدام به باز کردن سایر درب ها می کند. در مدل های جدید خودرو پراید از جمله پراید 131 از سیستم رله باکس قفل مرکزی برای باز و بسته کردن درب های ماشین استفاده می شود.

سوئیچ خودرو تیبا

خودرو تیبا از سال 1387 با نام اولیه مینیاتور تولید و وارد بازار خودروهای ایرانی شد. موتور تیبا همان موتور پراید است که تحت لیسانس شرکت آلمانی FEV تقویت شده است. در طراحی سوئیچ خودرو تیبا مانند مدل های جدید خودرو پراید از 4 نوع مختلف ECU استفاده می شود. دسته اول نیازی به کد دسترسی ندارد و برای تمام خودروهای هم مدل عملکرد یکسان دارد. فعالیت دسته دوم بر اساس کدیاب مخصوص است. دسته سوم فاقد قابلیت کدیابی است و تنها با استفاده از کارت کد سوئیچ عمل می کند و در دسته چهارم برای تعریف سوئیچ جدید نیاز به یکی از سوئیچ های اصلی خودرو است.

ساخت سوئیچ و ریموت تیبا

سوئیچ و ریموت پژو و سمند در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلید سازی کلید کار از جمله معدود مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیر و ساخت ریموت کنترل و سوئیچ انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که خدمات خود را به طور شبانه روزی ارائه می نماید. اگر مالک یکی از خودرو های تولیدات سایپا و ایران خودرو هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به کمک نیاز دارید یا به دنبال یک سوئیچ یدک با کیفیت اصل هستید می توانید از خدمات کلیدکار در اسرع وقت و با بهترین قیمت بهره مند شوید. خودرو پژو 206 و سمند از جمله تولیدات داخلی هستند که سوئیچ و ریموت کنترل آن ها توسط مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت و تعمیر می شود.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو پرشیا و 405

سوئیچ خودرو سمند

خودرو سمند نخستین بار در سال 1383 توسط شرکت ایران خودرو با استفاده از مهندسی معکوس خودروهای کره ای تولید و در بازار عرضه شد. اگرچه این خودرو یک محصول ملی به حساب می آید اما اکثر قطعات آن تولید خارج است بر همین اساس خودرو سمند به دلیل قیمت بالا نتوانست جایگزین خوبی برای سایر خودروهای کم توان داخلی مانند پراید و پیکان باشد. سورن مدل تغییر شکل یافته خودرو سمند معمولی Xy و LX است و با ایجاد تغییر در کیفیت ظاهری و برخی قطعات داخلی از سال 1385 وارد بازار شد. اگر دارنده هر یک از مدل های خودرو سمند هستید می توانید برای خرید سوئیچ و ریموت کنترل خودرو خود به مراکز مجموعه کلیدکار مراجعه نموده و سوئیچ خود را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید.

سوئیچ خودرو پژو 206

خودرو پژو 206 از جمله پرطرفدارترین خودروها در ایران می باشد. پژو 206 را می توان ماشینی زیبا و با امکانات دانست که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. در صورتی که مالک یک خودرو پژو 206 هستید و یک سوئیچ یدک با کیفیت اورجینال می خواهید با متخصصان مجموعه کلیدکار تماس حاصل نمایید و یا به مراکز ان مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که تعمیر و ساخت سوئیچ یدک برای خودرو پژو 206 بسیار سریع تر و کم هزینه تر از سفارش یک سوئیچ فابریک جدید است.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو 206  توسط کلیدکار

سوئیچ و ریموت هیوندا در مجموعه کلیدکار

هیوندا از جمله تولیدات صنعت خودروسازی کره جنوبی است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. ریموت و سوئیچ هیوندا یکی از حرفه ای ترین ریموت کنترل های خودرو در سطح جهانی است که چندین مدل مختلف دارد. به یاد داشته باشید که نمیتوان از ریموت یک نوع مدل خودرو هیوندا برای سایر انواع آن استفاده کرد زیرا ساختار داخلی تعریف شده برای هر مدل متفاوت است. از جمله خدمات اصلی مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت سوئیچ یدک و تعمیر انواع ریموت تمام مدل های خودرو هیوندا مانند هیوندا آوانته، سوییچ هیوندا آزرا، کلید کددار هیوندای 20i، ریموت هیوندا جنسیس، سوییچ هیوندا توسان، ریموت هیوندا النترا، سوییچ سانتافه، سوییچ ریموت دار هیوندا آزرا، ریموت هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا جنسیس، کلید ریموتی هیوندا توسان، سوییچ هیوندا النترا، سوئیچ هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا آوانته و سوییچ هیوندا ورنا می باشد.



:: برچسب‌ها: خدمات شبانه روزی مجموعه کلیدکار ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

لپ تاپ اچ پی probook 4530 یکی از مدل های با کاربری خاص و مهندسی است که البته به خوبی این در ظاهر لپ تاپ اچ پی نمود پیدا کرده است.

از نظر کارایی سخت افزاری و نرم افزاری نیز می توان این لپ تاپ با به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص کسب و کار معرفی نمود.

تعمیر لپ تاپ اچ پی probook 4530

یکی از مهم ترین مسائل در مورد لپ تاپ اچ پی probook 4530 این است که از لیست تولیدات شرکت اچ پی خارج شده است و به همین دلیل مشتریانی که قصد خرید این لپ تاپ را دارند و یا حتی آن ها که از این محصول خوش دست استفاده می کنند با مشکلاتی در این زمینه رو به رو هستند.

تیم فنی و تخصصی مرکز ما در نمایندگی اچ پی با استفاده از بهترین تجهیزات و همچنین دانش فنی بهترین تیم تعمیرکاران داخلی اقدام به تعمیر لپ تاپ های قدیمی برند اچ پی نموده و به همین دلیل قصد دارد پوشش کاملی در مورد این لپ تاپ نیز ارائه نماید.

در صورتی که لپ تاپ شما از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل خاصی شده بود می توانید با استفاده از خدمات ویژه تیم ما به راحتی آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

علاوه بر این سعی شده است تا با توجه به نوسانات اقتصادی که وجود دارد کمترین هزینه ها برای این کار در نظر گرفته شود.

لپ تاپ اچ پی probook 4530 از نظر ظاهری کاملاً با فلز ساخته شده است و همین امر می تواند باعث دوام آن شود.

تنها مشکل می تواند به قاب دور نمایشگر و زیر آن برگردد که از جنس پلاستیک است و می تواند دچار خرابی یا شکستگی شود.

تعمیر این قسمت و تعویض آن و دیگر قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه از خدمات ویژه تیم نمایندگی اچ پی در ایران می باشد.

علاوه بر این اگر قصد تهیه و استفاده از لوازم جانبی اصل را داشته باشید، می توانید از طریق مرکز نمایندگی اچ پی اقدام نمایید تا شاهد کارایی و حفظ کیفیت و دوام لپ تاپ خود باشید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ اچ پی probook 4530

همانطور که گفته شد تمامی قسمت های دستگاه از نظر ظاهری با فلز پوشیده شده اند و تنها قاب دور نمایشگر و زیر آن از پلاستیک تهیه شده اند که البته دوام و مقاومت بالایی نیز دارند.

برای نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook 4530 از یک صفحه نمایش مات که توانایی استفاده در هنگام تابش مستقیم نور خورشید را دارد استفاده شده است.

این نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از وضوح و کیفیت FULL HD بهره مند است که کیفیت بالای در میان لپ تاپ های هم رده ای می باشد و برای کاربری بیزینسی می تواند بسیار کاربردی باشد.

علاوه بر این برای این لپ تاپ از یک کیبورد جزیره ای بسیار مناسب و با جانمایی درست صفحه کلید استفاده شده است.

این کیبورد در ساختار خود از کلید های اعداد به صورت جداگانه استفاده نموده که برای کار های مهندسی می تواند بسیار مفید باشد.

تاچ پد دستگاه نیز در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است و البته حسگر قوی آن به سرعت دستورات را بر روی محصول اجرا می کند.

در بالای نمایشگر نیز یک دوربین وب کم قرار گفته است که می تواند تصاویر و فیلم ها را با کیفیت ۷۲۰P ذخیره نماید.

از جمله پورت های ارتباطی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا از طریق آن بتوان با دیگر وسایل و تجهیزات جانبی ارتباط برقرار نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت شبکه

پورت VGA

پورت HDMI

پورت USB3.0

۳ عدد پورت USB2.0

علاوه بر این لپ تاپ اچ پی probook 4530 به بلوتوث و شبکه بی سیم وای فای نیز مجهز شده است.

سرعت و قدرت برای اجرای نرم افزارهای مهندسی

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی برای این لپ تاپ از یک پردازنده core i5 شرکت اینتل استفاده شده است که مدل آن ۲۴۵۰M می باشد و از جمله پردازنده های سریع و پرقدرت است که در کنار یک رم ۴ گیگابایتی می تواند دستورات را برای اجرای نرم افزار ها به سرعت روی سیستم اجرا نماید.

پردازنده گرافیکی که برای لپ تاپ اچ پی probook 4530 در نظر گرفته شده است نیز از پردازنده های با کیفیت و پرقدرت شرکت AMD مدل Radeon HD 6490M می باشد که یک گیگابایت حافظه اختصاصی نیز دارد.

این پردازنده می تواند اجرای بازی های نیمه سنگین و طراحی های حرفه ای را برای کاربران امکان پذیر نماید.

برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات بر روی این محصول نیز از حافظه داخلی ۶۴۰ گیگابایتی استفاده شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه همه فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره نمایند.

نمایندگی hp



:: برچسب‌ها: مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که قرار است شرکت شیائومی با عرضه ی آن توجه مشتریان را به خود جلب نماید، گوشی تلفن هوشمند شیائومی A3 می باشد

ویژگی های مختلفی که در این محصول قرار داده شده باعث می شود تا کاربران از تک تک امکانات دستگاه نهایت لذت را ببرند.

این امکانات کاربردی در کنار قیمت بسیار مناسب و اقتصادی محصول می توانند باعث افزایش فروش و استقبال مشتریان شود.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی A3 را برای شما شرح دهیم .

شیائومی A3
هدف اصلی شرکت شیائومی برای تولید شیائومی A3 این است ک بتواند در زمینه های مختلف با مدل ها و برند های مطرح جهانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند، رقابت داشته باشد.

بررسی ویژگی های ساختاری شیائومی A3 نشان می دهد که اگر مشتریان اهمیت بسیار زیادی برای ساختار و کیفیت نمایشگر دستگاه قائل هستند حتما باید برای خرید این محصول اقدام نمایند.

ترکیب رنگ بسیار جذابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تا از این طریق باعث جذب مشتریان شود.

در ساختار فیزیکی شیائومی A3 از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است که علاوه بر زیبایی می تواند باعث بالا رفتن کارایی و کیفیت دستگاه نیز شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی ساختاری این محصول را می توان طراحی بسیار بی حاشیه قاب جلویی دستگاه دانست.

عدم وجود نوار های ضخیم در اطراف صفحه نمایش باعث می شود تا کیفیت بسیار بی نظیری برای کاربران در هنگام بازی کردن یا استفاده در محیط هایی وب تجربه شود.

علاوه بر این موارد، وزن ۱۷۰ گرمی دستگاه می تواند احساس خوش آیندی به کاربران در هنگام استفاده از دستگاه بدهد.

این وزن در کنار ابعاد مناسبی که شیائومی A3 دارد می تواند ترکیب جذابی برای مشتریان باشد.

ویژگی های صفحه نمایش
با توجه به اینکه شیائومی A3 هنوز به طور رسمی وارد بازار های مصرف نداشته است و در اختیار کاربران قرار داده نشده است نمی تواند به طور قطع در مورد تمامی ویژگی های آن اظهار نظر نمود.

اما شواهد و تیزر های تبلیغاتی مختلف نشان می دهند که این مدل تقریباً تمامی ویژگی های گوشی هوشمند Mi CC9e را داراست.

صفحه نمایش لمسی خازنی و دارای اندازه ی ۶.۱ اینچی شیائومی A3 نسبت به مدل های قبلی A کوچکتر شده است و البته رزولوشن پایین تری نیز دارد.

رزولوشن این دستگاه ۱۵۶۰*۷۲۰ مگاپیکسل می باشد.

دوربین شیائومی A3
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قدرت دوربین گوشی تلفن همراه برایتان بسیار اهمیت دارد حتما برای خرید شیائومی A3 اقدام نمایید.

این گوشی با قدرت های مختلف لنز دوربین اصلی و دوربین سلفی می توان تمامی نیاز های دوستداران عکاسی را برطرف نماید.

به همین دلیل است که در معرفی این محصول ذکر شده است که می توانید تمامی خاطرات خود را با قاب های بسیار با کیفیت ثبت نمایید.

دوربین اصلی دستگاه دارای سه لنز مختلف است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

۴۸ مگاپیکسل, f/1.8, (wide), 1/2″, 0.8µm, PDAF

۸ مگاپیکسل, (ultrawide), f/2.2, 1.12µm

۲ مگاپیکسل, f/2.4, حسگر عمق

این لنز های مختلف دوربین جلو همراه با قابلیت های مناسبی مانند فلش LED, تصویربرداری HDR, پانوراما می توانند تصاویر با کیفیتی را ثبت نمایند.

دوربین جلو شیائومی A3 نیز دارای قدرت ۳۲ مگاپیکسلی است که می تواند از این لحاظ با گوشی های هوشمند برند های مطرح جهانی قابل مقایسه باشد.

فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های دوربین سلفی و اصلی شیائومی A3 می باشد.

ویژگی های عمومی
شیائومی A3 از سیستم عامل اندروید وان نسخه ی ۹.۰ (پای) پشتیبانی می کند.

وجود پردازنده ی قوی که دارای مشخصات هشت هسته ای (۲×۲.۰ GHz کریو ۲۶۰ گلد & 6×1.8 GHz کریو ۲۶۰ سیلور) می باشد باعث شده است تا عمر مفید دستگاه بالاتر رفته و بتوان برنامه ها مختلف را به طور همزمان روی دستگاه اجرا نمود.

از دیگر ویژگی ها و امکانات ارتباطی شیائومی A3 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

دو سیم کارت همزمان فعال
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت همراه
حافظه ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی
توانایی ارتقاء حافظه از طریق نصب میکرو اس دی و قرار دادن آن در اسلات سیم کارت
بلندگوی با کیفیت و دیجیتال
جک ۳.۵ میلی متری
وای فای، هات اسپات
بلوتوث
پورت ۰

منبع: تعمیر گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی A3 ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گروه هولدینگ چینی «جیلی» در سال 1986 تاسیس و در سال 1997 با نام تجاری «Geely Auto» وارد صنعت خودروسازی شد. این گروه موفق به فروش  بیش از 1.5 میلیون خودرو در سال 2018 شد. مدل‌های امگرند۷ (EC7)، GC6 و EC7 RV (امگرند 7 RV) در بازار ایران موجود و محبوب هستند در ادامه به بررسی لوازم یدکی جیلی این مدل‌ها در بازار ایران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

لوازم یدکی جیلی امگرند۷

امگرند۷ در ابتدا با موتورهای متعدد منبع میتسوبیشی شامل موتور 1/5 لیتری و موتور 1/8 لیتری به بازار عرضه شد. در ایران، امگرند۷ و امگرند 7 RV توسط شرکت Geelran (جیران)، نمایندگی رسمی فروش جیلی، به فروش می‌رسد. امگرند7 با دو نسخه جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک در کشور عرضه شد.

چراغ جلو

چراغ جلو امگرند 7 قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این قطعه به شکل وارداتی و معمولا شرکتی است. قطعات چراغ جلو موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو چپ
  • چراغ جلو راست

خرید چراغ جلو جیلی از تیکوما

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب  EC7امگرند 7 شکل وارداتی از چین به ایران وارد می‌شود و بازه قیمتی مشخصی دارد که نوع شرکتی آن نیز در بازار موجود است. قطعات موجود در ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب راست
  • چراغ خطر عقب چپ

آینه بغل

آینه بغل این خودرو دارای چراغ راهنما و گرمکن است و به طور دستی جمع می‌شود. قطعات مربوط به لوازم یدکی جیلی امگرند 7 شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • راهنما آينه بغل راست
  • راهنما آينه بغل چپ

قیمت آینه بغل امگرند 7

سپر جلو

قطعات جیلی امگراند 7 مربوط به سپر جلو خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • دیاق سپر جلو
  • فوم سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی جیلی این مدل مربوط به سپر عقب موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • پيچ نگهدارنده گوشه سپر عقب
  • فوم سپر عقب
  • دیاق سپر عقب
  • سنسور دنده عقب

لوازم یدکی جیلی GC6

خودرو جیلی GC6 ابتدا در نسخه ساده و الیت و بعدا در نسخه فیس لیفت شده به بازار عرضه شد. این خودرو سدان با حجم موتور 5/1 لیتر و گیربکس ۴ دنده اتومات در بازار موجود است. در ادامه به بررسی قطعات این خودرو در بازار ایران می‌پردازیم.

چراغ جلو

چراغ جلو جیلی GC6 به صورت وارداتی از چین در بازار ایران موجود است و نوع شرکتی و اصل آن به راحتی پیدا می‌شود. این قطعه شامل دو نوع زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

فروش چراغ جلو جیلی GC6 تیکوما

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب خودرو جیلی GC6 برای دو مدل الیت و اکسلنت در بازار موجود است. این قطعات شامل:

  • چراغ خطر عقب راست
  • چراغ خطر عقب چپ

آینه بغل

آینه بغل GC6 دارای تنظیم برقی و دارای گرمکن است. همچنین هر دو مدل این خودرو دارای راهنما روی آینه هستند. لوازم یدکی جیلی GC6 مربوط به آینه بغل در بازار شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • راهنما آینه

سپر جلو

قطعات مربوط به سپر جلو این خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • نوار سپر جلو وسط اکسلنت
  • توری زیر سپر جلو اکسلنت
  • قاب تزیینی سپر جلو راست اکسلنت
  • قاب تزیینی سپر جلو چپ اکسلنت
  • قاب مه شکن سپر جلو اکسلنت

سپر عقب

قطعات مربوط به سپر عقب جیلی CG6 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • قاب زیر سپر عقب الیت

لوازم یدکی جیلی امگرند 7 RV

خودرو جیلی امگرند 7 RV در دو مدل سدان اتوماتیک و هاچ‌بک دنده‌ای در بازار موجود است. مدل هاچ‌بک آن با دارا بودن ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای در بین رقیبانش جایگاه خوبی داشت. این خودرو تجهیزات قابل قبول و مشکلات فنی خوبی نسبت به دیگر خودروهای چینی داشت اما چندان در بازار ایران فروش نداشت. در ادامه لوازم یدکی جیلی امگرند RV 7 موجود در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

چراغ جلو

چراغ‌های جلو این مدل دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و روشن شدن اتوماتیک است. قطعات آن شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب این مدل بازار موجود است که شامل این موارد است:

  • چراغ عقب راست
  • چراغ عقب چپ

آینه بغل

آینه‌های بغل جیلی امگرند 7 RV برقي و با گرمكن و قابليت جمع شوندگي دستي هستند. قطعات یدکی این مدل در بازار شامل این موارد است:

  • آینه بغل سمت راست
  • آینه بغل سمت چپ
  • چراغ راهنما آینه بغل راست
  • چراغ راهنما آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات یدکی سپر جلو جیلی امگرند 7 RV در بازار شامل این موارد است:

  • سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • درپوش سپر جلو چپ
  • براکت سپر جلو چپ
  • درپوش سپر جلو راست

سپر عقب

لوازم یدکی جیلی امگرند 7 RV در بازار شامل این موارد است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب

لوازم یدکی جیلی امگرند X7

خودرو جیلی امگرند X7  که واردات محدودی در ایران داشت مدل کراس‌اور و شاسی‌بلند امگرند است. این خودرو کیفیت ساخت و مشخصات فنی خوبی دارد. گیربکس 6 سرعته خودکار، سیستم نشان‌دهنده میزان باد تایرها و استاندارد آلایندگی یورو 5 از تجهیزات این خودرو است. در ادامه به بررسی لوازم یدکی جیلی امگرند X7 در بازار ایران می‌پردازیم:

چراغ جلو

قطعات چراغ جلو جیلی امگرند X7 در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

قطعات چراغ خطر عقب خودرو جیلی امگرند X7  در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ عقب راست
  • چراغ مه شکن عقب
  • چراغ مه شکن جلو
  • چراغ عقب چپ

چراغ مه شکن

آینه بغل

آینه بغل این خودرو دارای گرمکن و چراغ راهنما است و قطعات موجود در بازار آن شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات موجود سپر جلو جیلی امگرند X7  در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • دیاق سپر جلو

سپر عقب

قطعات یدکی جیلی امگرند X7 در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • خار سپر

قطعات بدنه

برخی از قطعات بدنه مربوط به این مدل در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سنسور دنده عقب
  • سینی زیر رادیاتور
  • سینی بالای رادیاتور
  • سینی زیر موتور
  • گلگیر عقب راست
  • گلگیر عقب چپ
  • شلگیر جلو

کلام آخر

لوازم یدکی خودروهای جیلی در بازار ایران بدون مشکل قابل دسترسی هستند و مشکل قطعات ندارند. لوازم یدکی جیلی به شکل وارداتی و شرکتی در بازار موجود است که شما می‌توانید با خرید کردن از فروشگاه معتبر از اصل بودن این قطعات اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی جیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()