نوشته شده توسط : غریبه

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

دیزل ژنراتور نوعی ژنراتور است و در مواقع اضطراری برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دیزل ژنراتور متشکل از یک ژنراتور و همچنین یک موتور دیزلی می باشد. دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز خود، باید نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور انتقال دهد. به طور کلی دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق بوده و برای به راه انداختن آنها از گازوئیل  استفاده می شود. در حقیقت دیزل ژنراتور همان موتور برق است و در مکان های مختلف برای تولید برق به کار برده می شود.

 دیزل ژنراتورها در اماکن مختلف به ویژه در مکان هایی که برق به طور موقت قطع است، استفاده می شوند. بیشترین مصرف دیزل ژنراتور ها، در زمان قطع برق است ولی با این وجود از بعضی از انواع دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی  استفاده می شود. مبنای تولید دیزل ژنراتورها بر مبنای نیرویی است که برای تولید برق دارند و به این ترتیب در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بعضی از انواع دیزل ژنراتورها می توانند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند و این نوع دیزل ژنراتور ها بیشتر برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژنراتور هایی که سایزشان کوچک است، توانایی تولید برق بیش از 200 ولت آمپر را ندارند. این نوع دیزل ژنراتور بیشتر در مواقع اضطراری به کار برده می شود. علاوه بر این دیزل ژنراتورها برای تامین برق روشنایی و همچنین برای نیروی محرکه وسایل نقلیه بزرگ از جمله کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 دیزل ژنراتورها با توجه سوختی که مصرف می کنند به سه نوع بنزینی، گازوئیلی و دیزلی تقسیم می شوند. به طور کلی دیزل ژنراتور ها مزیت های زیادی دارند و مهمترین مزیت  آنها در ارتباط با میزان سوخت مصرفی شان است و مصرف سوخت موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی خیلی کمتر است. با توجه به این که موتورهای دیزلی، فاقد کاربراتور هستند، استهلاک آنها نسبت به بقیه موتورها کمتر است زیرا این موتورها نیازی به تعویض شمع ندارد. از دیگر مزیت های موتورهای دیزلی ارزان بودن سوخت مصرفی آنها نسبت به سوخت های بنزینی است و به همین دلیل می توان گفت موتورهای دیزلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشند.

 به طور کلی دیزل ژنراتور ها نسبت به موتورهای بنزینی عمر طولانی تر و عملکرد بهتری  دارند و به طور متوسط موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی ماندگاری بیشتری دارند. با توجه به مزیت هایی که دیزل ژنراتورها دارند می توان گفت منبع بسیار مهمی برای تولید برق اضطراری و تولید برق موقت بوده و در صنایع مختلف نقش مهمی ایفا می کنند.

 دیزل ژنراتورهایی که سایز بزرگ تری دارند، در مقایسه با دیزل های کوچک تر، عملکرد بهتری دارند و همانطورکه قبلاً اشاره شد، ارزان بودن سوخت مصرفی آنها بزرگ ترین مزیت آنها است. معمولاً دیزل ژنراتور ها به شکل دو تایی در اتاقک موتور نصب می شوند. هنگام نصب دیزل ژنراتورها باید دقت زیادی شود در غیر این صورت اگر مشکلی در قسمتی از موتور ایجاد شود، ممکن است به طور ناگهانی هر دو دیزل ژنراتور از کار بیفتد. دیزل ژنراتور ها از قطعات مختلفی از جمله موتور، منبع تغذیه، سیستم سوخت، تنظیم کننده ولتاژ، شارژ باطری، صفحه کنترل و قالب مونتاژ اصلی تشکیل می شوند.

گیج دما

گیج دما که به نام های دیگری همچون ترموتر و دما سنج عقربه ایی و آنالوگ نیز معروف است، یکی از ساده ترین ابزارهایی است که تا به حال همه افراد به شکل های مختلف با آن سر و کار داشته اند. به طور کلی گیج دما ابزاری است که با استفاده از آن می توان دمای محیط یا دمای یک جسم را اندازه گیری کرد. این ابزار دارای قالب های متفاوتی بوده و به شکل های مختلف می تواند درجه حرارت را اندازه بگیرد.

گیج دما یا ترمومتر آنالوگ از نظر کاربرد تفاوت هایی با ترانسمیتر دما دارد. ساده ترین نوع دماسنج، دماسنج هایی جیوه ایی هستند و معیار اندازه گیری آنها، تغییر حجم جیوه به خاطر گرما می باشد.

گیج دمای آنالوگ که به عنوان ترمومتر آنالوگ یا دما سنج عقربه ایی نیز معروف است، تا حد زیادی در پتروشیمی استفاده می شود زیرا گیج های دمای آنالوگ بر خلاف گیج های دمای دیجیتال، برای اندازه گیری دما از جریان الکتریسیته استفاده نمی کنند. زیرا این امکان وجود دارد جریان برق در شرکت های پتروشیمی، موجب انفجار شود.

نحوه عملکرد گیج دما با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت است. در حقیقت می توان گفت کارکرد دما سنج جیوه ایی برای تشخیص تغییرات ناشی از حرارت، با نحوه کار کردن آن در دما سنج های لیزری و دیجیتالی تفاوت هایی دارد. ساده ترین مدل های گیج های دما، می توان به دما سنج های جیوه ایی و الکلی اشاره کرد. عملکرد این دو مدل شبیه به هم بوده و مبنای کار آنها به تغییر حجم ماده درون دما سنج بستگی دارد.

گیج دما کاربردهای متنوع و مختلفی دارد. یکی از متداول ترین کاربردهای این ابزار، استفاده در پروژه های پزشکی برای اندازه گیری دمای بدن و تب است. علاوه بر این از گیج دما می توان در پروژه های آزمایشگاهی برای اندازه گیری دمای محیط و همچنین دمای محل انجام واکنش نیز استفاده کرد. گیج دما همچنین در لوازم و تجهیزات خانگی از جمله مایکروفر و تجهیزات آشپزی نیز قابل استفاده است.

 

 

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ابزار دقیق بوده و علاوه بر این از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی به حساب می آید. از ترانسمیتر فشار برای کنترل فرآیندهای صنعتی مثل اندازه گیری فشار گاز یا مایع استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار به روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری نصب می شوند و می توانند به طور دقیق فشار گاز و مایعات را اندازه گیری کنند. برای خواندن مطالب بیشتر در مورد ترانسمیتر فشار به لینک زیر بروید:

https://co-asa.com/pressure-transmitter/

 در حقیقت ترانسمیترها از سه بخش تقویت کننده، مبدل و سنسور تشکیل می شوند. علاوه بر این ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار نیز استفاده می شود. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که سطح مایعات موجود در مخزن را به طور دقیق اندازه گیری کند و این امر یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه محسوب می شود. علاوه بر این ترانسمیترهای فشار می توانند در همه شرایط، تغییرات ناشی از فشار را اندازه گیری کنند. ترانسمیتر فشار بعد از اندازه گیری فشار، تغییرات فشار را به صورت یک عدد دیجیتالی در نمایشگر گزارش می دهد.

بعضی از ترانسمیترهای فشار، وابسته به مواد پیزوالکتریک هستند و به همین دلیل قادر به تشخیص نیروی مکانیکی هستند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی نمایند. به طور کلی می توان گفت بخشی از ترانسمیتر فشار، وظیفه دارد فشار موجود را اندازه گیری کند و بخش دیگر این دستگاه می تواند نتایج به دست آمده را انتقال دهد. ترانسمیتر فشار مزایای زیادی داشته و تقریباً با همه محیط ها سازگاری دارد. مهمترین مزیتی که ترانسمیتر فشار دارد این است که حتی به صورت مستغرق نیز قابل استفاده است. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کند. با توجه به این که مواد پیزوالکتریک برای طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشاربه کار برده می شود این نتیجه حاصل می شود که این مواد مقاوت بالایی در برابر میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی  دارند.



:: برچسب‌ها: دیزل ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()